odi et amo

15 saker om Olivia Angelina Pettersson
1. Jag hatar smör
2. Älskar att äta skivbar leverpastej 
3. Jag är otroligt känslig mot myggor. Får väääääärldens myggbett.
4. Säger det igen men, jag hatar fötter.
5. Jag är typ beroende av olivolja, har det i nästan all matlagning. Haha!
6. Är rätt bra på höjdhopp
7. Jag har kunnat göra volter på studsmattan, men inte nu längre
8. Jag vill bli apotekare eller nått inom sjukvården när jag blir vuxen
9. Jag är ca 176cm lång
10. Gillar att spela FIFA
11. Den första november i år så har jag haft min iphone i två år
12. Vet inte varför men, jag älskar att gå in på media markt och ikea
13. Jag hatar te och kaffe 
14. Jag älskar naturen 
15. Jag har ärr (2 prickar) i pannan efter vattenkoppor


Gjorde ett sånt här inlägg för ett tag sen också, om ni vill veta lite mer om mig,
gå bara in på kategorin "Odi et amo" eller tryck här på länken! Pussss
http://odietamo.blogg.se/category/odi-et-amo.html
Kommentera inlägget här: