Min sommar




Älsklingen vill att jag ska börja blogga igen, kommer väl gå sådär känner jag redan nu haha ;) men tänkte iallafall berätta lite vad som händer i sommar. 
Jag har redan umgåtts massa med hjärtat, o mer ska det bli nu när vi är lediga. Jag ska även jobba på Aros cupen med honom o sen har jag 2 andra jobb, ett hos moster på BR-leksaker & sen 3 veckor på förskola! Mycket jobb i sommar men det är de värt. I lördags bockade jag av å-loppet på listan, som jag skrev om förut. 
Tis, ons & Tors följer jag med hjärtat o hans syskon + faster o hans farmor och farfar till Dalarna till deras sommarstuga, kommer bli så mysigt! På fredagen blir det midsommarfirande hos min farmor o farfar. Veckan efter det blir de mycket gym då jag hamnat efter för jag varit sjuk o inte varit hemma.. Det vankas poolparty i juli och älsklingen blir hela 18 år, jag fyller i sensommaren.. Och namngivelse för tvillingarna. Mysa med mina småkusiner & fotografera, måste gå tillbaka fotosuget, haha ;)! Sen ska jag jobba.. Träffa kompisar, vara hemma o bara sola, bada och njuta av mitt underbara sommarlov. 
Hemma Hos Felicia:

underbar klänning!

Svar: Tack!
Olivia Pettersson

Kommentera inlägget här: