odi et amo

I kategorin "Odi et amo" kommer jag ta upp punkter som jag hatar och älskar (vilket citatet betyder). Så det här är min version av " Hiss & Diss " & " Sanningar om mig " typ, eller vad man ska säga^^ Enjoy! Såhär ser det ut i nuläget iallafall ;) 

O d i :
F y r v e r k e r i e r 
Pannkakor & våfflor
K e t c h u p  &  s e n a p
Katterna som skiter ner våran carport...
M y g g b e t t 
Fötter
S o l g l a s ö g o n 
Att åka buss
Å s k a
Idioter
F a l s k h e t
Kaffe & Te
M ö s s o r
Att tvätta ansiktet med öppen toadörr får mig att tänka på skräckfilm. Att nån kommer in..
S n ö s t o r m
Att äta yoghurt, flingor, glass i en porslinsskål med metallsked. Usch ryser bara jag tänker på ljudet som uppstår..
F ä s t i n g a r
Folk som tuggar med öppen mun
 
A m o : 
S o m m a r e n
Springa! 
S v a l o r 
Skogen
F o t o g r a f e r a 
Lyssna på musik 
G y m m a 
Lukten av jäst, bensin & nyklippt gräs
J o r d g u b b a r 
Shoppa loss! 
L o p p i s
Gamla saker, speciellt kameror
I n r e d n i n g
Baka & laga mat 
S o l n e d g å n g a r
Rymden & himlen 
M å l a 
Färgen grön
N i k e
Plankstek
K o s s o r 
Landet

Lättare att komma på saker man älskar <3
Får se när det blir ett sånt här inlägg nästa gång :)
Kram!
 
Olivia-foto:

Hur kan du hata pannkakor?! :)

Svar: Hah, jadu.. Så äckligt bara.
Olivia Pettersson

Kommentera inlägget här: