O






Kommer hem till presenter & jordgubbar som jag fick av mina snälla föräldrar. 
Ääääälskar jordgubbar!!
Haft en bra namnsdag ändå, förutom att jag har fått nackspärr :o 
vaknade upp hos älsklingen, åt lite och gick sedan till bussen som vi inte hann med så pappa hämtade oss. 
Tack för alla gratulationer på fb!

Sen i söndags har jag varit ute på landet hos hjärtat där hans pappa bor. Det är så mysigt där ute, älskar verkligen att vara där i deras fina hus! Det är så lugnt där oxå & så börjar jag verkligen känna mig som en i familjen. Barnen gillar mig och är inte lika blyga längre! Hoppat mkt studsmatta under de här 3 dagarna med dom haha :)
Nästa gång får vi spela fotboll för det skulle såklart börja regna igår..
Har verkligen haft det jättebra med min älskling, som varje gång. Älskar dig!!<3 

Kommentera inlägget här: